VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir tane damat adayı kahveden zehirlenip rahmetli oldu. Benimde bardağın yarısı tuzdu. Kahve önüme geldiğinde o tuzun kokusunu aldım o derece tuz vardı içinde. Tam 3 gün damacananın yanında yaşamak zorunda kaldım. Su sebili bana bağlıydı resmen
Allah'tan hala hayattayım hocam, o gün birşey olmadı .Ama gerçekten tadı çok kötü.Sonuçta kız almaya gittik, onu mecbur içecez ama yarım fincanı bitirene kadar bende bittim.