Ağzınızın tadını bilmiyorsunuz siz beyler .Türk kahvesi candır, gerisi heyecandır.Özellikle evime misafir geldiğinde, misafir kalkmadan türk kahvesini içirir öyle uğurlarım.Orta şekerli her zaman tercihimdir.

Ancak hayatımda içtiğim en berbat türk kahvesi, kız istemeye gittiğimiz zamandı .İçerisine pul biber, karabiber, tuz Allah ne verdiyse koymuşlardı.Ben yarım fincan zar zor içebildim, sonra eşim geldi oda bir baktı tadına, meğerse malzemeleri teyzesi koymuş, kendisi tadınca bırak götüreyim berbat dedi .