• 15-07-2018, 20:12:53
    #1
    merhabalar sahibinden sitesinde kurumsal üye olacağım kullanan varmı ek faydaları gerçektende varmı gerçi bir ton para ödeyeceğiz
  • 15-07-2018, 20:21:37
    #2
    Ekstra ilan hakkı dışında pekte faydasını görmedim açıkcası. Zaten başka da beklentiniz olmasın. (Kategorim araç satışıydı bu arada)
  • 15-07-2018, 20:25:46
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    mertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekstra ilan hakkı dışında pekte faydasını görmedim açıkcası. Zaten başka da beklentiniz olmasın. (Kategorim araç satışıydı bu arada)
    Bende üye olacaktım. Kaç ilan aylık kaç paraya acaba...
  • 15-07-2018, 20:29:50
    #4
    mertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekstra ilan hakkı dışında pekte faydasını görmedim açıkcası. Zaten başka da beklentiniz olmasın. (Kategorim araç satışıydı bu arada)
    Hocam ben alışveriş katagorisini kullanacam get ile satış yapacam benim için faydası olmazmı hobi maket arabalar



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende üye olacaktım. Kaç ilan aylık kaç paraya acaba...
    hangi katagori hocam?
  • 15-07-2018, 20:34:16
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben alışveriş katagorisini kullanacam get ile satış yapacam benim için faydası olmazmı hobi maket arabalar





    hangi katagori hocam?
    Araç alım satım kategorisi. Aylık kaç TL ye kaç ilan koyabiliyoruz. Özellikleri nelerdir
  • 15-07-2018, 20:53:04
    #6
    bende yıllardır alışveriş kategorisinde üyeyim. ilan sayısı verdiğiniz ücrete göre değişiyor. ilanlar hemen yayıma giriyor en büyük avantajı bu bence. bir de ilanın yanında fotoğraflar görünüyor.

    sizden kaç lira istediler. sanırım ben yıllardır üye olduğum için yeni üyelerden daha uyguna üye yapıyorlar...
  • 15-07-2018, 21:57:39
    #7
    Aylık 80 TL'ye 100 ilan mevcut bende çok memnunum. 15 TL'ye gönderdiğim kargo 7 TL'ye gidiyor, o mevcut ilanında 8 TL'si GET'li satışta komisyona gidiyor.(%7 alıyor GET'li satışta) 100 TL'de 7 TL.Benim sattığım ürünler genelde 100-500 arası. Ödediğim GET komisyonları ise ettirdiği kargo avantajı amorti ediyor.Anlatabilmişimdir umarım.
    Yani kısacası 3-5 ilan vereceksen bireysel ile devam et ama 20 ve daha fazla ürünün mevcut ise kurumsal üye ol derim.
  • 15-07-2018, 21:59:03
    #8
    Üye olmuştum ama komisyonu çok yüksek uyguladığı için üyeliğimi silin demiştim, üyelik silmekte yokmuş.
    Bende mail falan değiştirip bırakmıştım.
  • 16-07-2018, 11:50:41
    #9
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yıllardır alışveriş kategorisinde üyeyim. ilan sayısı verdiğiniz ücrete göre değişiyor. ilanlar hemen yayıma giriyor en büyük avantajı bu bence. bir de ilanın yanında fotoğraflar görünüyor.

    sizden kaç lira istediler. sanırım ben yıllardır üye olduğum için yeni üyelerden daha uyguna üye yapıyorlar...
    250 ilan aylık 120 tlye geliyor hocam... get satış nasıl bahseder misiniz



    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 80 TL'ye 100 ilan mevcut bende çok memnunum. 15 TL'ye gönderdiğim kargo 7 TL'ye gidiyor, o mevcut ilanında 8 TL'si GET'li satışta komisyona gidiyor.(%7 alıyor GET'li satışta) 100 TL'de 7 TL.Benim sattığım ürünler genelde 100-500 arası. Ödediğim GET komisyonları ise ettirdiği kargo avantajı amorti ediyor.Anlatabilmişimdir umarım.
    Yani kısacası 3-5 ilan vereceksen bireysel ile devam et ama 20 ve daha fazla ürünün mevcut ise kurumsal üye ol derim.
    aylık 250 ilandan 120 tlye yapmayı dusunuyoruz bakalım get sistemi nasıl hocam müşteriler sizi sahibinden mi buluyor yoksa başka yerden mi