Aylık 80 TL'ye 100 ilan mevcut bende çok memnunum. 15 TL'ye gönderdiğim kargo 7 TL'ye gidiyor, o mevcut ilanında 8 TL'si GET'li satışta komisyona gidiyor.(%7 alıyor GET'li satışta) 100 TL'de 7 TL.Benim sattığım ürünler genelde 100-500 arası. Ödediğim GET komisyonları ise ettirdiği kargo avantajı amorti ediyor.Anlatabilmişimdir umarım.
Yani kısacası 3-5 ilan vereceksen bireysel ile devam et ama 20 ve daha fazla ürünün mevcut ise kurumsal üye ol derim.