Konu
sahibinden kurumsal üye oluyorum kulanan varmı
15-07-2018, 21:59:03
#8
AlperDemircan
Üye olmuştum ama komisyonu çok yüksek uyguladığı için üyeliğimi silin demiştim, üyelik silmekte yokmuş.
Bende mail falan değiştirip bırakmıştım.