• 12-07-2018, 11:30:06
    #37
    Administrator
    @radmin ortak koş
  • 12-07-2018, 11:55:53
    #38
    #SebastiyanYalnızDeğildir
  • 12-07-2018, 12:00:59
    #39
    sizi şiddetle kınıyorum. #FreeSebastian
  • 12-07-2018, 12:02:16
    #40
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukları olduğunda ne yapmayı planlıyorsunuz ? 🤣
  • 12-07-2018, 13:39:04
    #41
    Bi an gözlerim onu aradı göremeyince acabamı dedim . Sonra kenarda saklandıgını gördüm. derin bir nefes çektim
  • 12-07-2018, 13:59:19
    #42
    Renk modu gece yapınca yine gözükmüyor ki
  • 12-07-2018, 15:04:14
    #43
    Sebastiyan ölmedi kalbimizde yaşıyor..

    (Yastayız)
  • 12-07-2018, 16:35:24
    #44
    enngerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk modu gece yapınca yine gözükmüyor ki
    Yanılıyorsunuz
    http://prntscr.com/k5mvfb
  • 12-07-2018, 16:45:58
    #45
    Önceleri bu nedir böyle? Ne oluyor? Şeklinde anlam veremediğim şeydi. Şimdilerde ise siteye girdiğimde gözüm ilk onu arıyor. Şimdi nasıl vazgeçeyim ki Sebastiyan'dan.