• 11-07-2018, 17:11:25
    #10
    #FreeSebastiyan ! Hocam müthiş goygoy, müthiş kafa. Zehir gibisiniz valla tebrik ederim, emeğiniz için de ayrıca tebrik ediyorum, saygılarımla
  • 11-07-2018, 17:15:55
    #11
    rip sebastian 2018
  • 11-07-2018, 17:16:35
    #12
    Sebastiyansız asla
  • 11-07-2018, 17:18:18
    #13
  • 11-07-2018, 17:20:19
    #14
    Düşündüm düşündüm o ne diye düşünüp durdum. Farkında bile değilim. Espriyi bile anlamadım eğer ortada espri varsa. Bizden geçmiş babo
  • 11-07-2018, 17:21:10
    #15
    Biraz faydalı şeylere kafa yorsak
  • 11-07-2018, 17:29:07
    #16
    #BedavaSebastiyan
  • 11-07-2018, 17:39:27
    #17
    Sebastiyan'a dokundurtmam kötüye kullanım olarak bildirdim
  • 11-07-2018, 17:45:30
    #18
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşündüm düşündüm o ne diye düşünüp durdum. Farkında bile değilim. Espriyi bile anlamadım eğer ortada espri varsa. Bizden geçmiş babo
    Hocam 10 Yıl 4 Aydır üyesiniz, şu ana kadar sebastiyan ile karşılaşmamanızın en büyük sebebi tarayıcınızda JavaScript'ler pasif olabilir. Bir kontrol edin derim