teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşündüm düşündüm o ne diye düşünüp durdum. Farkında bile değilim. Espriyi bile anlamadım eğer ortada espri varsa. Bizden geçmiş babo
Hocam 10 Yıl 4 Aydır üyesiniz, şu ana kadar sebastiyan ile karşılaşmamanızın en büyük sebebi tarayıcınızda JavaScript'ler pasif olabilir. Bir kontrol edin derim