Önceleri bu nedir böyle? Ne oluyor? Şeklinde anlam veremediğim şeydi. Şimdilerde ise siteye girdiğimde gözüm ilk onu arıyor. Şimdi nasıl vazgeçeyim ki Sebastiyan'dan.