• 10-07-2018, 10:59:27
    #19
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Bold yazı ile metin içerisinde işaretleme yapıyoruz buda amacının dışında kullanıldığı zaman yasak oluyor.
  • 10-07-2018, 11:02:41
    #20
    Fatura kabarık geliyor dostum. Bak halâ bold yazıyor. Yazmasana kardeş.
  • 10-07-2018, 12:11:01
    #21
    gözleri rahatsız ediyor bence
  • 10-07-2018, 12:13:16
    #22
    Sadece önemli yerler vurgulansın diye.
  • 10-07-2018, 12:15:10
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kalın yazım şekli önemli noktalara vurgu yapmak için kullanılır, aksi kullanıldığında önemli bir nokta kalmıyor, okunmayı zorlaştırıyor ve görüntü kirliliğine neden oluyor.

    KaraMirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ana kadar 16 kişi cevap vermiş ama en doğrusunu yazan bilen olmamış.
    Yazının tamamını bold (kalın) yazmak bağırarak konuşma anlamına gelir.
    Bağırarak konuşmak BÜYÜK HARFLER İLE kullanıldığında tanımlanır.
  • 10-07-2018, 12:20:36
    #24
    @Coskun; sözleşmeye yazmış uymak zorunda tüm üyeler

    İleti yazma şekli

    MADDE 12- (1) Üye, forumdaki yazılarının tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazmak yasaktır.

    Kullanım Sözleşmesi
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.