R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
23
●1.526
- 10-07-2018, 12:15:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kalın yazım şekli önemli noktalara vurgu yapmak için kullanılır, aksi kullanıldığında önemli bir nokta kalmıyor, okunmayı zorlaştırıyor ve görüntü kirliliğine neden oluyor.
Bağırarak konuşmak BÜYÜK HARFLER İLE kullanıldığında tanımlanır.KaraMirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-07-2018, 12:20:36@Coskun; sözleşmeye yazmış uymak zorunda tüm üyeler
İleti yazma şekli
MADDE 12- (1) Üye, forumdaki yazılarının tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazmak yasaktır.
Kullanım SözleşmesiTahsinCetinkaya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.

Yazmasana kardeş.