Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 10:59:27
#19
CougaR
Kurumsal Üye | R10 19.YIL
Bold yazı ile metin içerisinde işaretleme yapıyoruz buda amacının dışında kullanıldığı zaman yasak oluyor.