Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 12:20:36
#24
Misafir
@
Coskun
; sözleşmeye yazmış uymak zorunda tüm üyeler
İleti yazma şekli
MADDE 12-
(1) Üye, forumdaki yazılarının tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazmak yasaktır.
Kullanım Sözleşmesi