@Coskun; sözleşmeye yazmış uymak zorunda tüm üyeler

İleti yazma şekli

MADDE 12- (1) Üye, forumdaki yazılarının tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazmak yasaktır.

Kullanım Sözleşmesi