Turk.net - 1 ay Ücretsiz İnternet - Kişisel Deneyimlerimi Paylaşıyorum
38
●1.741
- 08-07-2018, 11:01:136 ay sonra taahütüm bitiyor ilk işim türk.nete yada millenicom'a geçmek bitsede kurtulsam şu iletten...
- 08-07-2018, 11:03:15Siz de Türktelekom kullanıyorsunuz sanırım.NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2018, 11:06:31kullanmak ne kelime 8 yıl oldu kurtulmak için dua eder oldum.maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2018, 11:07:51Ben de aynı şekilde çok problem yaşadım. İnsanlar nedense Türk telekom'da problem yaşamama şaşırıyorlar.NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimisi Türk telekom ile problem yaşarken kimisi de Türknet ile problem yaşayabiliyor.
Sanırım biraz şans bu işler. - 08-07-2018, 13:11:56Bu mesajı alıntılayarak birkaç genel bilgi vermek istiyorum.muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak turktelekom veya başka bir sağlayıcıdan turknete geçmek isterseniz eski aboneliğinizi iptal etmeden turknete başvurun onlar taşımayı yapsın. Böylesi daha sağlıklı ve kısa sürüyor. Diğer türlü ilk sağlayıcıdan kapatıp turknette sıfırdan hat açtırmak hem uzun sürebiliyor hemde port yok vs. gibi sıkıntılar oluşabiliyor.
Diğer bir husus ise turknet turktelekom altyapısını kullandığı için altyapısal veya başka bir sorun olduğu zaman kendisi müdahele edemiyor, arızayı turktelekoma bildiriyor onlar ilgileniyor. Tabi turktelekomda müşteri kaybetmek istemediğinden dolayı bazen işi uzatabiliyor. Bu durumda turknetin maalesef yapabileceği pek bir şey kalmıyor. Bu söylediklerim turktelekom altyapısını kullanıp hizmet veren tüm sağlayıcılar için geçerlidir (turknet, milleni, netspeed vs.).
Turknetin kendi altyapısı olmadığı için iyi veya kötü demek bence yanlıştır, bölgeden bölgeye iyi veya kötü olması değişkenlik gösterebilir. - 08-07-2018, 21:09:30Üyeliği durdurulduKurulum aşaması tamamen sıkıntılı. Getirene kadar göbeğim çatladı. Geldiklerinde hiç birşey yapmadılar. Buraya elekteikçi kablo çekmeai gerek dediler. Oysa web sitelerinde ücreti karşılığında bunu yaptıkları yazıyor. Neyse, elektrikçiye kablo çektirdim. Fatura zamanında ne göreyim? Çatır çatır benden kurulum ücreti almışlar. Geri iade etmediler üstelik.muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca hiç bir şekilde destek alamıyorsun. Türk net hızı iyi ama geriye kalan herşey için adamı kanser ediyorlar.