NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay sonra taahütüm bitiyor ilk işim türk.nete yada millenicom'a geçmek bitsede kurtulsam şu iletten...
Siz de Türktelekom kullanıyorsunuz sanırım.