Kredi faiz oranları uçtu gitti.
16
●792
- 03-07-2018, 14:25:13Üyeliği durdurulduSen ve senin gibi 2-3 kişi forumda sürekli popüler yazılara oynuyor. Başka hiçbir işi yok bu üyelerin. Ve ilginçtir ki hiçkimse dur demiyor. Ben böyle söyleyince de ya linç yiyorum ya da ban...
Ya insanlar 3-4 milyon kredi çekip 20 yıl borçlanıp ev araba satın alıyor. Bunun sebebi siyasi değil şahsi. Bu kadar dar görüşlü olmayın lütfen. - 03-07-2018, 14:43:20Üyeliği durdurulduBen anlamıyorum.Bu kadar kötü durumdayız diye nitelendiriyoruz ama İnsandan çok araba var.Herkesin elinde Son model telefon,kirada oturma oranı alırı derece azaldı.
babam seyyar satıcılık yapıyor,diş macunu vs satarak 2007de ev aldı(sıfır bina,borc yok 4 sene önce bitti)Altında iyi kötü 2002 model citroen berlingo.Geçen sene emekli oldu.Emeklisiyle Kredi çekti.Kafa dinlenmelik bi arsa aldı suan 2 katlı ev dikiyor(inşaatı sürüyor)Bana yararı yok ayrı mesele ama ülkemizde iş beğenmemezlik cok.Üni mezunu sanayidemi çalıscam diyor ama bilmiyorki Sanayide para çok(örnektir) - 03-07-2018, 14:57:38Faizler artıyor, artmamıştır şakacıktan yollanıyordur mu diyelim?
Kastedilen bensem evet gayet aklım başımda ve bilerek yorumlar yapıyorum.
Birçok işimin arasında yapıyorum hemde. Söylediğim bilgiler de %100 oranında doğrudur, hayal ürünü değildir.
Yüzleşmekten kaçıp, dile getirmeyince normale mi dönülecek? Hayır.
Bu da bir faiz yükselme konusudur, herkes fikrini dile getirir bunda bir sakınca yok.
Direk siyasi konu açıp olayı partiye bağlayınca elbette ban yenir.
(bir üstteki arkadaş halinden memnun mesela, özgürce yazmış, diş macunu satarak yaptıkları şeyleri anlatmış, ne güzel? sakınca var mı? yok. O zaman şu bu yorumu bu da şu yorumu yaptı diye birbirinizi eleştirmeyin. Herkes günlük yaşantısından örnek verir, iyi etkilenen iyi kötü etkilenen kötü olarak dile getirir. Buradaki konu, karşılıklı çatışmaya dönüştürmeden gerçek biçimde konuya uygun olarak dile getirmek. Forumlar bunun için var. Dikkatli kullandıktan sonra sorun yok.)