Ben anlamıyorum.Bu kadar kötü durumdayız diye nitelendiriyoruz ama İnsandan çok araba var.Herkesin elinde Son model telefon,kirada oturma oranı alırı derece azaldı.



babam seyyar satıcılık yapıyor,diş macunu vs satarak 2007’de ev aldı(sıfır bina,borc yok 4 sene önce bitti)Altında iyi kötü 2002 model citroen berlingo.Geçen sene emekli oldu.Emeklisiyle Kredi çekti.Kafa dinlenmelik bi arsa aldı suan 2 katlı ev dikiyor(inşaatı sürüyor)Bana yararı yok ayrı mesele ama ülkemizde iş beğenmemezlik cok.Üni mezunu sanayidemi çalıscam diyor ama bilmiyorki Sanayide para çok(örnektir)