Faizler artıyor, artmamıştır şakacıktan yollanıyordur mu diyelim?
Kastedilen bensem evet gayet aklım başımda ve bilerek yorumlar yapıyorum.
Birçok işimin arasında yapıyorum hemde. Söylediğim bilgiler de %100 oranında doğrudur, hayal ürünü değildir.
Yüzleşmekten kaçıp, dile getirmeyince normale mi dönülecek? Hayır.
Bu da bir faiz yükselme konusudur, herkes fikrini dile getirir bunda bir sakınca yok.
Direk siyasi konu açıp olayı partiye bağlayınca elbette ban yenir.
(bir üstteki arkadaş halinden memnun mesela, özgürce yazmış, diş macunu satarak yaptıkları şeyleri anlatmış, ne güzel? sakınca var mı? yok. O zaman şu bu yorumu bu da şu yorumu yaptı diye birbirinizi eleştirmeyin. Herkes günlük yaşantısından örnek verir, iyi etkilenen iyi kötü etkilenen kötü olarak dile getirir. Buradaki konu, karşılıklı çatışmaya dönüştürmeden gerçek biçimde konuya uygun olarak dile getirmek. Forumlar bunun için var. Dikkatli kullandıktan sonra sorun yok.)