• 21-06-2008, 04:01:02
    #1
    sabah 6:10 ihtibari ile 48 saat oluyor.
    nemi oluyor 48 saat ?
    48 saattir ne bir uyku, ne bi sosyalleşme
    48 saattir pc başındayım.Zorunlu tabi.dün bunu belirmiştim. ozamanlar 30 saatteydi.

    48 saat uykusuz kalmaktan sonra bi takım varlıklar görmeye başladım
    böyle kasadan çıkan korkutucu sesler (fan'da olabilir)

    bu süreçte türkiye yarı finali kutlarken.Ben 7. kattan 2 kişi ile koccaman bi buzdolabı + yatak vs indirdim.Ellerim uyuştu.hissetmedim yarım saat.Soğuk su ile yıkadım az kendine geldiler.

    göz altlarım morardı.sanki sokakta dayak yemişim cinsten.


    + olarak bacaklarımda böceklerin gezmesinden ürperiyorum.sanki bişey varmışcasından.bakıyorum bişey yok.ama geziyor.

    48 saat olmadan yatmak istiyorum
  • 21-06-2008, 04:02:19
    #2
    git yat ne duruyorsun ki
  • 21-06-2008, 04:03:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu olay benimde canımı sıkmaya başladı neti kapatmayı dahi düşünüyorum.
  • 21-06-2008, 04:03:52
    #4
    artık senin yatma vaktin gelmiş çoktan geçmiş bile
  • 21-06-2008, 04:03:57
    #5
    ama birazdan uyuycan ekrana baktıkca kırmızı kırmızı oluyor gözlerim.
  • 21-06-2008, 04:08:03
    #6
    ne zorun var ! Dünde yat uyu demiştim sana ama !
  • 21-06-2008, 04:10:16
    #7
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zorun var ! Dünde yat uyu demiştim sana ama !
    leğen , su ,tavan akması

    + yattım hadi
    iyi geceler
    garanti kafadan 14-15 saat uyurum
  • 21-06-2008, 04:19:02
    #8
    hala online.D
  • 21-06-2008, 04:25:48
    #9
    insanlar para kazanmak için sağlığını feda ederler,sonrada sağlığını tekrar kazanmak için para dökerler sağlığına dikkat et hocam,uykusuzluk da ciddi sağlık sorunudur (: