• 21-06-2008, 04:28:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KraLiyetForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala online.D

    Cikis Yap yapmamis ondan online gözüküyor en sonunda yatti
  • 21-06-2008, 04:33:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    La yörü daha benim tasarımı da entegre edemedin scripte

    Sabah ezanı başladı, biz de yatsak artık iyi olacak.
  • 21-06-2008, 04:39:20
    #12
    Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cikis Yap yapmamis ondan online gözüküyor en sonunda yatti
    Bence kafa masaya düştü
  • 21-06-2008, 04:51:41
    #13
    Hala online git yat yürü çabuk Allah yardımcın olsun
  • 21-06-2008, 05:24:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ya harbi hala online yada uyudumu pcyi açık bıraktı
  • 21-06-2008, 11:03:29
    #15
    biraz zor uyanır artık
  • 21-06-2008, 11:06:22
    #16
    ellemeyin uyusun.. ne zoru varsa
  • 21-06-2008, 11:11:06
    #17
    Komaya girmese bari
  • 21-06-2008, 11:11:09
    #18
    Niye bu kadar kasıyorsun ki?
    Uyu, kur bütün saatleri 1 saat sonraya uyan, değiştir, yine uyu.