sabah 6:10 ihtibari ile 48 saat oluyor.
nemi oluyor 48 saat ?
48 saattir ne bir uyku, ne bi sosyalleşme

48 saattir pc başındayım.Zorunlu tabi.dün bunu belirmiştim. ozamanlar 30 saatteydi.
48 saat uykusuz kalmaktan sonra bi takım varlıklar görmeye başladım

böyle kasadan çıkan korkutucu sesler (fan'da olabilir)
bu süreçte türkiye yarı finali kutlarken.Ben 7. kattan 2 kişi ile koccaman bi buzdolabı + yatak vs indirdim.Ellerim uyuştu.hissetmedim yarım saat.Soğuk su ile yıkadım az kendine geldiler.
göz altlarım morardı.sanki sokakta dayak yemişim cinsten.
+ olarak bacaklarımda böceklerin gezmesinden ürperiyorum.sanki bişey varmışcasından.bakıyorum bişey yok.ama geziyor.
48 saat olmadan yatmak istiyorum