• 25-06-2018, 14:30:32
    #10
    Uzun yıllardır iphone Kullanıcısı olarak söylüyorum, sonuna kadar iphone X . Tasarımı, hızı, şarj süresi, performans, kalitesi, herşeyiyle bambaşka . İphone X’e geçeli 6 ay civarında bir süre oldu. Tek bir sıkıntı olduğunu göremedim
  • 25-06-2018, 15:39:06
    #11
    8 PLUS ve İphone X zaten ekran ve bir kaç özellik haricinde donanım olarak aynı. Bende de 8 plus var. Gayet memnunum telefondan. X alma artık bu saatten sonra plus da alma. 3 ay sonra yeni modeller tanıtılacak onları bekle derim.
  • 25-06-2018, 15:40:39
    #12
    7 plus kullanıyorum çok memnunum.
  • 25-06-2018, 16:35:03
    #13
    Bence acelesi yoksa yeni telefonu bekleyin yakında çıkar