Uzun yıllardır iphone Kullanıcısı olarak söylüyorum, sonuna kadar iphone X . Tasarımı, hızı, şarj süresi, performans, kalitesi, herşeyiyle bambaşka . İphone X’e geçeli 6 ay civarında bir süre oldu. Tek bir sıkıntı olduğunu göremedim