8 PLUS ve İphone X zaten ekran ve bir kaç özellik haricinde donanım olarak aynı. Bende de 8 plus var. Gayet memnunum telefondan. X alma artık bu saatten sonra plus da alma. 3 ay sonra yeni modeller tanıtılacak onları bekle derim.