Oy kullanmamanın cezası?
46
●2.165
- 22-06-2018, 12:51:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yurtdisinda bile artik sandiklar var heryerde. ben bile oy kullanmak icin 100km (gidis gelis 200km toplam) gitmek zorunda kaldim.hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 oy herseyi degistirebilir, lütfen kullanin. - 22-06-2018, 12:54:43Tebrikler. Büyük iş başarmışsınız.wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2018, 12:57:39Üyeliği durdurulduher hangi bir partiye oy kullandığım vakit onların yaptığı yanlışa ortak olmak zorunda mıyım ?ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2018, 12:59:16Oy vermeyerek mevcut iktidarın yaptıklarına ortak olmuyor musunuz? Veya oy vermeyerek yanlış yapmayacak/daha az yanlış yapacak muhalif bir partiyi engellemiş olmuyor musunuz?wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2018, 17:18:274 sayfanın özeti;
A partisine oy vereceğim - B partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "
B partisine oy vereceğim - A partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "
Oy kullanmayacağım - A-B partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "
- 22-06-2018, 19:10:06110 yaşında Babannem son seçimde oy kullandı hemde yatalaktı o oy kullanmak istedi geçen sene kaybettik kendi için mi oy kullandı hayır çocukları Ailesi için kullandı.