• 22-06-2018, 12:05:34
    #28
    Geleceğinizi sizin vereceğiniz bir oy şekillendirebilir. O yüzden gidip oyunuzu kullanın 10 dakikanızı almaz. Vatandaşlık görevinizi yapın lütfen.
  • 22-06-2018, 12:51:44
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş neden kullanamayacağını söylememiş.. Belki yurtdışında? Ya da isteyipte kullanamayacağı başka durumlar. Cezası var mı diye sormuş, herkes akıl veriyor.
    Yurtdisinda bile artik sandiklar var heryerde. ben bile oy kullanmak icin 100km (gidis gelis 200km toplam) gitmek zorunda kaldim.

    1 oy herseyi degistirebilir, lütfen kullanin.
  • 22-06-2018, 12:54:43
    #30
    wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşındayım bir sefer bile oy kullanmadım.
    Tebrikler. Büyük iş başarmışsınız.
  • 22-06-2018, 12:57:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler. Büyük iş başarmışsınız.
    her hangi bir partiye oy kullandığım vakit onların yaptığı yanlışa ortak olmak zorunda mıyım ?
  • 22-06-2018, 12:59:16
    #32
    wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her hangi bir partiye oy kullandığım vakit onların yaptığı yanlışa ortak olmak zorunda mıyım ?
    Oy vermeyerek mevcut iktidarın yaptıklarına ortak olmuyor musunuz? Veya oy vermeyerek yanlış yapmayacak/daha az yanlış yapacak muhalif bir partiyi engellemiş olmuyor musunuz?
  • 22-06-2018, 17:18:27
    #33
    4 sayfanın özeti;

    A partisine oy vereceğim - B partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "
    B partisine oy vereceğim - A partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "
    Oy kullanmayacağım - A-B partisini destekleyenler : "Yazıklar olsunnnn "

  • 22-06-2018, 19:01:28
    #34
    Demokratik haklarınızı kullanın.
  • 22-06-2018, 19:10:06
    #35
    110 yaşında Babannem son seçimde oy kullandı hemde yatalaktı o oy kullanmak istedi geçen sene kaybettik kendi için mi oy kullandı hayır çocukları Ailesi için kullandı.
  • 22-06-2018, 19:35:25
    #36
    Oy kullanmayı düşünmüyorum.
    Bu kendi kararımdır başkasının vatandaşlık görevidir vs. söylemesi ile benim kararımı eleştirmesi kimsenin hakkı değildir!
    Kime göre hangi partiye oy atsak "vatan haini, yobaz, çomar" değil miyiz?