Oy kullanmayı düşünmüyorum.
Bu kendi kararımdır başkasının vatandaşlık görevidir vs. söylemesi ile benim kararımı eleştirmesi kimsenin hakkı değildir!
Kime göre hangi partiye oy atsak "vatan haini, yobaz, çomar" değil miyiz?