Konu
Oy kullanmamanın cezası?
22-06-2018, 19:35:25
#36
Maybell
Oy kullanmayı düşünmüyorum.
Bu kendi kararımdır başkasının vatandaşlık görevidir vs. söylemesi ile benim kararımı eleştirmesi kimsenin hakkı değildir!
Kime göre hangi partiye oy atsak "vatan haini, yobaz, çomar" değil miyiz?