Arkadaş neden kullanamayacağını söylememiş.. Belki yurtdışında? Ya da isteyipte kullanamayacağı başka durumlar. Cezası var mı diye sormuş, herkes akıl veriyor.
Yurtdisinda bile artik sandiklar var heryerde. ben bile oy kullanmak icin 100km (gidis gelis 200km toplam) gitmek zorunda kaldim.
1 oy herseyi degistirebilir, lütfen kullanin.