her hangi bir partiye oy kullandığım vakit onların yaptığı yanlışa ortak olmak zorunda mıyım ?
Oy vermeyerek mevcut iktidarın yaptıklarına ortak olmuyor musunuz? Veya oy vermeyerek yanlış yapmayacak/daha az yanlış yapacak muhalif bir partiyi engellemiş olmuyor musunuz?