• 19-06-2018, 03:54:19
    #1
    Reveloper
    edit: siyasete kayacak gerek yok
  • 19-06-2018, 03:56:27
    #2
    Herşey tamam adalardaki atlar kalmıştı sorun. Şükür çözüldü o da.
  • 19-06-2018, 04:01:28
    #3
    Yasaklandı mı ?
  • 19-06-2018, 04:03:00
    #4
    Atlar bir zorunluluk dahilinde ehlileştirildi. Bugün kırmızı ışıkta bir atlı görürseniz vereceğiniz tepki farklı olur değil mi? Mutlaka garipsersiniz. Elektrikli araçlar yerinde olmuş. Nostaljiyi ben de severim. Ama nostaljiyi; kesinlikle geleneği değil. Gelenek toplumun ayaklarında prangadır. Buna karşın çağa uyum sağlamak gerektiğini düşünüyorum. Özellikle elektrikli araç konusunda arkadaşlara R10+ verdim. Ayrıca ata bir kişinin binmesiyle atın 4-5 insanı ve insanların bindikleri kasayı taşıması bir değil.
  • 19-06-2018, 04:18:17
    #5
    Reveloper
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasaklandı mı ?
    Yerine elektrikli araçlar getirildi.

    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atlar bir zorunluluk dahilinde ehlileştirildi. Bugün kırmızı ışıkta bir atlı görürseniz vereceğiniz tepki farklı olur değil mi? Mutlaka garipsersiniz. Elektrikli araçlar yerinde olmuş. Nostaljiyi ben de severim. Ama nostaljiyi; kesinlikle geleneği değil. Gelenek toplumun ayaklarında prangadır. Buna karşın çağa uyum sağlamak gerektiğini düşünüyorum. Özellikle elektrikli araç konusunda arkadaşlara R10+ verdim. Ayrıca ata bir kişinin binmesiyle atın 4-5 insanı ve insanların bindikleri kasayı taşıması bir değil.
    Evet fikrine zaten katılıyorum bunuda belirttim zaten? Ancak "adalarda" araç kullanımı olmadığı için genelde faytonlar mevcut gelenek göreneğe karşı olman değişik geldi. Vietnamda adamların yüzyıllardır yılan kafası yeme gibi bir adetleri var ve hala devam ediyorlar. Atların bu erişkinlikte (4-5 kişinin bindiği kasayı çekme) gücünde olup olmadığını kontrol etmeleri daha iyi olmazmıydı? Günümüz teknolojisinde bile motor gücünü at gücüyle ölçüyoruz çünkü.
  • 19-06-2018, 04:18:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İyiki kaldırıldı iyi oldu yazık günah hayvanlara zulüm görüyorlardı sürekli.
  • 19-06-2018, 04:25:10
    #7
    Bireysel olarak atla gezmek isteyen varsa alsın kendine bir at yaşasın nostaljisini.
    Faytonların kaldırılması yerinde ve doğru bir karar olmuş hatta elektrikli araçların gelmesi bunun üzerine çok daha iyi olmuş.

    At yarışlarına gelince, eğer adalardaki atlara at yarışlarında atlara bakıldığı, onlarla ilgilenildiği gibi ilgilenilseydi bugün bu konuşmaları yapmıyor olurduk. At yarışı ile boğa güreşini karıştırmayalım.
  • 19-06-2018, 04:30:37
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Atların bir suçu yok ama atları bir deri bir kemik bırakan iki bacaklı hayvanlara diyecek çok sözüm var Para uğruna atların aç susuz hallerini görünce insan olmaktan utandım. Elektrikli araçların getirilmesi on numara beş yıldız oldu...En azından atlar, iki bacaklı gözünü para hırsı bürümüş hayvanlardan kurtuldu..
  • 19-06-2018, 04:33:25
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atların bir suçu yok ama atları bir deri bir kemik bırakan iki bacaklı hayvanlara diyecek çok sözüm var Para uğruna atları aç susuz hallerini görünce insan olmaktan utandım. Elektrikli araçların getirilmesi on numara beş yıldız oldu...En azından atlar kurtuldu..
    Abi atlar kurtuldu diyosunda, mesela eşeğin nesli tükendi. Faytonculukta yasaklanırsa artık atların bi işlevi kalmayacak. Görünen o ki atlarında nesli tükenecek. Kimse bu açıdan bakmıyor, birileri atlardan faydalanmalıki atların nesli devam ettirilsin