Atların bir suçu yok ama atları bir deri bir kemik bırakan iki bacaklı hayvanlara diyecek çok sözüm var

Para uğruna atları aç susuz hallerini görünce insan olmaktan utandım. Elektrikli araçların getirilmesi on numara beş yıldız oldu...En azından atlar kurtuldu..
Abi atlar kurtuldu diyosunda, mesela eşeğin nesli tükendi. Faytonculukta yasaklanırsa artık atların bi işlevi kalmayacak. Görünen o ki atlarında nesli tükenecek. Kimse bu açıdan bakmıyor, birileri atlardan faydalanmalıki atların nesli devam ettirilsin