Atlar bir zorunluluk dahilinde ehlileştirildi. Bugün kırmızı ışıkta bir atlı görürseniz vereceğiniz tepki farklı olur değil mi? Mutlaka garipsersiniz. Elektrikli araçlar yerinde olmuş. Nostaljiyi ben de severim. Ama nostaljiyi; kesinlikle geleneği değil. Gelenek toplumun ayaklarında prangadır. Buna karşın çağa uyum sağlamak gerektiğini düşünüyorum. Özellikle elektrikli araç konusunda arkadaşlara R10+ verdim. Ayrıca ata bir kişinin binmesiyle atın 4-5 insanı ve insanların bindikleri kasayı taşıması bir değil.