• 14-06-2018, 00:53:35
    #1
    Forumda beni tanıyanlar bilir realde cep telefonu tamiri işleri ile uğraşıyorum. Sektörde Türk telekom bayisi turkcell bayisi vodefone bayisi yada bilgisayar tamiri yapan ama telefondan anlamayan veya aksesuar satan ama tamirden anlamayan kişiler tamir yapan yerler ile çalışıyorlar. Müşteriden alıp yönlendiriyorlar. Şimdi bu şekilde 1-2 yerden bize iş geliyor. Biz işleri kendimiz yapıyoruz lakin bu bayi sayısını arttırmam lazım. Benimde dükkan dükkan gezip kendimi anlatma huyum yok sevmiyorum yapamam.

    Şimdi size sormak istediğim soru ise şu bu işi yapacak öncelikle bir bayan düşünüyorum malum bizim insanlarımız bayan görmesin hemen atlıyorlar ama erkekte olur farketmez lakin böyle bir sektör var mı kim yapar bu işi bunun hakkı nasıl olmalı mesela bana bayi kazandırdığı zaman x rakam mı vermeliyim uzun vadede çalışamam zaten aylıkçı olmaz yani 1 yada 2 kişi bulmam lazım 1-2 hafta bölge bölge gezmesi lazım o süre zarfında getirdiği bayi karşılığında mi para vermeliyim yoksa günlük 50 tl mi demeliyim mesela. O zamanda günlük 50 tl dersem adam uğraşır mı nasılsa paramı alıyorum diyip gider gezer mi vs vs öncelikle bu tip kişileri nereden bulabilirim ve bu işin hakkı sizce nedir
  • 14-06-2018, 01:00:39
    #2
    SEO & PR 5421044962
    Öncelikle bulunduğunuz ildeki telefonculardan başlayınız.Uzak illerde problem olabilir telefoncuya emanet verilecek oradan size ordan oraya
    Kişiye günlük olmaz gibi hem bayi bağlayana kadar zaman gececek mrsala hesaba dahil olacak mı ?
    bayi başı verme olabilir tabi bir bayi ne kadar bırakır bilmiyorum ama bence böyle
  • 14-06-2018, 01:02:03
    #3
    Bence gezmek yerine iletişim numaralarını bulup telefon üzerinden tekliflerini yapabilirsin.
  • 14-06-2018, 01:04:25
    #4
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bulunduğunuz ildeki telefonculardan başlayınız.Uzak illerde problem olabilir telefoncuya emanet verilecek oradan size ordan oraya
    Kişiye günlük olmaz gibi hem bayi bağlayana kadar zaman gececek mrsala hesaba dahil olacak mı ?
    bayi başı verme olabilir tabi bir bayi ne kadar bırakır bilmiyorum ama bence böyle
    üstad zaten düşündüğüm izmir içi izmir dışı düşünmüyorum bu sistemi. Motorlu bir eleman alırım diyorum cihazları toplar akşama kadar akşam onarımlarını yaparız sabah dağıtımı yapılır 1 günde müşterisine teslim eder bayi
  • 14-06-2018, 01:06:03
    #5
    niş domain ve güzel online servis sitesi ile ekmek yersiniz ama işin ehliyseniz hatta şubeler bile kurabilirsiniz markanız ile diğer türlü hiç ilerleyemezsiniz
  • 14-06-2018, 01:10:24
    #6
    SEO & PR 5421044962
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad zaten düşündüğüm izmir içi izmir dışı düşünmüyorum bu sistemi. Motorlu bir eleman alırım diyorum cihazları toplar akşama kadar akşam onarımlarını yaparız sabah dağıtımı yapılır 1 günde müşterisine teslim eder bayi
    Anladım bu olabilir ama bununla ilgili bir site açarsanız biraz seo adwords vs çok daha iyi birakabilir.
  • 14-06-2018, 01:10:37
    #7
    hocam bizim zaten sitemiz var mesele internet üzerinde müşteri kovalamak değil izmir ilinde tamir yapmayan başka yerlere yönlendirenleri bulup onlarla çalışma ortamı sağlamak bunun içinde bu yerleri kovalayacak biri lazım bana nasıl bulabilirim böyle birini ve para olarak hakkı ne olmalı böyle bir işin benim sizlerden fikir almak istediğim konu bu
  • 14-06-2018, 01:15:10
    #8
    Merhaba,

    Bu işleyiş için ek bir elaman tutmak yerine telefon kabı, ekran, telefon yedek parçası vs. gibi bayilere toptan ürün götüren kişiler ile iletişim kurmanız en kazançlı sistem olur diye düşünüyorum. Hem sektör içerisinden birisinin sizi tavsiye etmesi avantajını yakalarsınız, hem de ek bir personel maliyeti düşünmez, kişiye bağladığı yerin iş kapasitesine göre belirli bir komisyon ya da ön ödeme verirsiniz.

    Eğer bu tarz bir bağlantı kuramam diyorsanız; bu işi tanıdığınız-bildiğiniz, kısa dönemli nakit akışına ihtiyacı olan birine vermeniz gerekir. Aksi taktirde ya söylediğiniz gibi güvensizlik ortamı oluşur -parayı alıp geziyor mu, çalışıyor mu- ya da bütçenizin üzerinde bir maliyetle karşılaşırsınız.

    Bu iki yöntemden hangisini seçerseniz seçin, bir de bu firmaların mail adreslerine kendinizi tanıtan bir mail göndermeyi ihmal etmeyin. Ayağına kadar gitmeden, mail üzerinden de bağlantı kurabilir, iş yapabilirsiniz.

    Bereketli kazançlar dilerim.
  • 14-06-2018, 01:24:08
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım bu olabilir ama bununla ilgili bir site açarsanız biraz seo adwords vs çok daha iyi birakabilir.
    Usta açtık bir site 3-4 yıldır aktif istediğim seviyeye getiremedim doru düzgün. Çok kötü değil ama sıralamalardan memnun değilim. İşin tuaf yani bir rakibim var görünürde hiç bir şeyi yok 2 ay önce açmış benden siteyi adam her kelimede 1.sırada ben bir sürü şey yaptım yok adam haritada bile 1.sırada çıkıyor bakıyorum ama seo adına doru düzgün bir şeyde yok soğudum bende bıraktım siteyi

    cnrsgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu işleyiş için ek bir elaman tutmak yerine telefon kabı, ekran, telefon yedek parçası vs. gibi bayilere toptan ürün götüren kişiler ile iletişim kurmanız en kazançlı sistem olur diye düşünüyorum. Hem sektör içerisinden birisinin sizi tavsiye etmesi avantajını yakalarsınız, hem de ek bir personel maliyeti düşünmez, kişiye bağladığı yerin iş kapasitesine göre belirli bir komisyon ya da ön ödeme verirsiniz.

    Eğer bu tarz bir bağlantı kuramam diyorsanız; bu işi tanıdığınız-bildiğiniz, kısa dönemli nakit akışına ihtiyacı olan birine vermeniz gerekir. Aksi taktirde ya söylediğiniz gibi güvensizlik ortamı oluşur -parayı alıp geziyor mu, çalışıyor mu- ya da bütçenizin üzerinde bir maliyetle karşılaşırsınız.

    Bu iki yöntemden hangisini seçerseniz seçin, bir de bu firmaların mail adreslerine kendinizi tanıtan bir mail göndermeyi ihmal etmeyin. Ayağına kadar gitmeden, mail üzerinden de bağlantı kurabilir, iş yapabilirsiniz.

    Bereketli kazançlar dilerim.
    öncelikle zaman ayırdığınız için teşekkür ediyorum. İlk dediğiniz husus maalesef yok artık eskisi gibi ayağa götüren firma kalmadı olanları da ben tanımıyorum. İkinci yöntemi uygulamak istiyorum ama çevremde bunu yapabilecek birisi yok hadi diyelim buldum neye göre para vermem lazım onuda kestiremiyorum. Günlük mü bayi başına mı bilmiyorum. Mail olayına gelince bence mail olayı spamdan başka bir şey değil şahsen bana mail atanların maillerini okumadan engelliyorum. Telefon ile iletişim deseniz oda öyle arıyorlar işim oluyor vs kestirip kapatıyorum. Xxx yerden arıyorum diyip giden konuşmaları teşekkürler istemiyorum diyip kapatıyorum yani bana göre mail ve telefon ile iletişim doğru bir yol değil bizim sektörde. Aslında en iyisi benim tek tek gidip kendimi tanıtmam lazım ama oda benim yapım değil