Forumda beni tanıyanlar bilir realde cep telefonu tamiri işleri ile uğraşıyorum. Sektörde Türk telekom bayisi turkcell bayisi vodefone bayisi yada bilgisayar tamiri yapan ama telefondan anlamayan veya aksesuar satan ama tamirden anlamayan kişiler tamir yapan yerler ile çalışıyorlar. Müşteriden alıp yönlendiriyorlar. Şimdi bu şekilde 1-2 yerden bize iş geliyor. Biz işleri kendimiz yapıyoruz lakin bu bayi sayısını arttırmam lazım. Benimde dükkan dükkan gezip kendimi anlatma huyum yok sevmiyorum yapamam.

Şimdi size sormak istediğim soru ise şu bu işi yapacak öncelikle bir bayan düşünüyorum malum bizim insanlarımız bayan görmesin hemen atlıyorlar ama erkekte olur farketmez lakin böyle bir sektör var mı kim yapar bu işi bunun hakkı nasıl olmalı mesela bana bayi kazandırdığı zaman x rakam mı vermeliyim uzun vadede çalışamam zaten aylıkçı olmaz yani 1 yada 2 kişi bulmam lazım 1-2 hafta bölge bölge gezmesi lazım o süre zarfında getirdiği bayi karşılığında mi para vermeliyim yoksa günlük 50 tl mi demeliyim mesela. O zamanda günlük 50 tl dersem adam uğraşır mı nasılsa paramı alıyorum diyip gider gezer mi vs vs öncelikle bu tip kişileri nereden bulabilirim ve bu işin hakkı sizce nedir