• 14-06-2018, 01:32:18
    #10
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle zaman ayırdığınız için teşekkür ediyorum. İlk dediğiniz husus maalesef yok artık eskisi gibi ayağa götüren firma kalmadı olanları da ben tanımıyorum. İkinci yöntemi uygulamak istiyorum ama çevremde bunu yapabilecek birisi yok hadi diyelim buldum neye göre para vermem lazım onuda kestiremiyorum. Günlük mü bayi başına mı bilmiyorum. Mail olayına gelince bence mail olayı spamdan başka bir şey değil şahsen bana mail atanların maillerini okumadan engelliyorum. Telefon ile iletişim deseniz oda öyle arıyorlar işim oluyor vs kestirip kapatıyorum. Xxx yerden arıyorum diyip giden konuşmaları teşekkürler istemiyorum diyip kapatıyorum yani bana göre mail ve telefon ile iletişim doğru bir yol değil bizim sektörde. Aslında en iyisi benim tek tek gidip kendimi tanıtmam lazım ama oda benim yapım değil
    Estağfirullah, zaman ayırmak için buradayız hepimiz.

    Şimdi burada iki tane handikap var, birincisi size telefon gönderimi sağlayacak olan bayinin yapacağı gönderim kapasitesi, ikincisi bulacağınız personelin sizi temsil etme kapasitesi. Bu iki soru işaretini çözüme kavuşturmak için de garanti yol; birkaç görüşmeyi kendiniz yapmanız. Yevmiye vermeniz ya da komisyon vermeniz, bir kişinin tüm gününü size ayırıp gezmesine maalesef yeterli gelmez kanaatindeyim. Aynı zamanda görüşmeye göndereceğiniz kişinin de telefon tamirinden anlaması lazım ki; karşı tarafın sorabileceği ters köşe sorulardan başarıyla yanıt alsın.

    Telefonla arama konusunda söylediklerinize katılıyorum, evet insanların sürekli çalıştıkları ya da o anlık yoğun oldukları mesai aralığı içerisinde aramanız gerekecek, bu da haliyle ters tepebilecek. Ama bir bilgilendirme maili atmanız yanlarına gittiğinizde de lafı çok uzatmak yerine "size zaten bir bilgilendirme maili göndermiştim" diyerek konuyu noktalamanız pozitif bir adım olarak size geri dönebilir. Geçenlerde forumda da konusu açılmıştı "Gerçekten mail kullanan, mail pazarlamasına müşteri olan var mı" diye.
  • 14-06-2018, 01:44:20
    #11
    cnrsgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfirullah, zaman ayırmak için buradayız hepimiz.

    Şimdi burada iki tane handikap var, birincisi size telefon gönderimi sağlayacak olan bayinin yapacağı gönderim kapasitesi, ikincisi bulacağınız personelin sizi temsil etme kapasitesi. Bu iki soru işaretini çözüme kavuşturmak için de garanti yol; birkaç görüşmeyi kendiniz yapmanız. Yevmiye vermeniz ya da komisyon vermeniz, bir kişinin tüm gününü size ayırıp gezmesine maalesef yeterli gelmez kanaatindeyim. Aynı zamanda görüşmeye göndereceğiniz kişinin de telefon tamirinden anlaması lazım ki; karşı tarafın sorabileceği ters köşe sorulardan başarıyla yanıt alsın.

    Telefonla arama konusunda söylediklerinize katılıyorum, evet insanların sürekli çalıştıkları ya da o anlık yoğun oldukları mesai aralığı içerisinde aramanız gerekecek, bu da haliyle ters tepebilecek. Ama bir bilgilendirme maili atmanız yanlarına gittiğinizde de lafı çok uzatmak yerine "size zaten bir bilgilendirme maili göndermiştim" diyerek konuyu noktalamanız pozitif bir adım olarak size geri dönebilir. Geçenlerde forumda da konusu açılmıştı "Gerçekten mail kullanan, mail pazarlamasına müşteri olan var mı" diye.
    Yani aslında bu iş tipine uygun personel aylıkçı personel gibi duruyor ama benim beklentimi karşılamasını istediğim konu ise kısa süreli bir iş 1-2 hafta en fazla bu süreç içinde uzun vadede personel tutmanın anlamı yok. İşi az çok bilmesi konusunda kesinlikle haklısınız profesyonel olmasa da bir kaç şey bilmesi gerekebilir bunun dışında mesela bu kişi ön görüşme yapar ön görüşmede ılımlı olan müşterileri bana iletir ben direk onlara giderim ve böylece nokta atışı yapmış olurum. Ama her şey bu kişiyi nasıl bulacağıma ve bu işin maddi karşılığı ne olduğu konusu bu ikisini çözebilirsem zaten gerisi çorap söküğü gibi gelir. Yani eleman gider ihtiyacı olan yerleri tespit eder ben size teknik konularda ve işleyiş hakkında daha tecrübeli bir arkadaşım gider. Satış dan sorumlu arkadaş sizinle iletişime geçmiş ben x firmasının yetkilisiyim sizinle tanışmaya geldim gibisinden bir konuşma ile nokta atışı yaparız. 10 tane yere gidip 8 tane istemiyoruz lafını duymaktansa 2 yere gideriz çalışmayı düşünen kişiyle muhattap olurum oda benim için yeterli olur
  • 14-06-2018, 01:46:57
    #12
    SEO & PR 5421044962
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizim zaten sitemiz var mesele internet üzerinde müşteri kovalamak değil izmir ilinde tamir yapmayan başka yerlere yönlendirenleri bulup onlarla çalışma ortamı sağlamak bunun içinde bu yerleri kovalayacak biri lazım bana nasıl bulabilirim böyle birini ve para olarak hakkı ne olmalı böyle bir işin benim sizlerden fikir almak istediğim konu bu
    Amladim hocam gidecek kişi ikna sahibi olursa ve bağlarsa bayi başı 750 cok olu olmaz sanırım cok fazla da olmaz
    Bir de tabiki sen bu parayı kac iste çıkarırsın bayi is getir mi ?
    Tabi bir de yol yemek vs verilebilir