ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Şimdi burada iki tane handikap var, birincisi size telefon gönderimi sağlayacak olan bayinin yapacağı gönderim kapasitesi, ikincisi bulacağınız personelin sizi temsil etme kapasitesi. Bu iki soru işaretini çözüme kavuşturmak için de garanti yol; birkaç görüşmeyi kendiniz yapmanız. Yevmiye vermeniz ya da komisyon vermeniz, bir kişinin tüm gününü size ayırıp gezmesine maalesef yeterli gelmez kanaatindeyim. Aynı zamanda görüşmeye göndereceğiniz kişinin de telefon tamirinden anlaması lazım ki; karşı tarafın sorabileceği ters köşe sorulardan başarıyla yanıt alsın.
Telefonla arama konusunda söylediklerinize katılıyorum, evet insanların sürekli çalıştıkları ya da o anlık yoğun oldukları mesai aralığı içerisinde aramanız gerekecek, bu da haliyle ters tepebilecek. Ama bir bilgilendirme maili atmanız yanlarına gittiğinizde de lafı çok uzatmak yerine "size zaten bir bilgilendirme maili göndermiştim" diyerek konuyu noktalamanız pozitif bir adım olarak size geri dönebilir. Geçenlerde forumda da konusu açılmıştı "Gerçekten mail kullanan, mail pazarlamasına müşteri olan var mı" diye.
