Merhabalar,
Sevgili R10 üyeleri. Belki hepimiz bu dertten yakınıyoruz. Ama bu ruh hastası güruhun gün geçtikte sayısı artmaktadır. Abartı egzosu bir marifetmiş gibi taktırıp ortaklıkta terör estiren bu kişilere dur demek insanlık vazifesidir. Gecenin 2'sinde siz uyumak isterken bir ruh hastası evinizin önünde abartı egzosu patlatırken bir yandan da drift yaparak uykunuzun içine etmektedir. Bu ruh hastasına karşı çıktığınızda da size hakaret etmektedir. Ben R10 olarak sosyal medyada bir kampanya başlatalım diyorum ve bu abartı egzosu kullananlara karşı yapıtırımların artırılması gerektiğini düşünüyorum. Twitter, Facebook ve Instagram'da bu forumda TT yapabilecek ve aşağıdaki tagların üstte durmasını sağlayabilecek kişilerin bu konuya el atması ve bu insanlık suçuna karşı dik durmalarını istiyorum. Sokaklar, yollar yol geçen hanı değil. Hepimizin ortak alanıdır. Bu ortak alanlarda kimse kimsenin huzurunu, uykusunu (özellikle küçük çocukların bir gece uynamasına) mani olamaz! Herkes herkesin hakkına saygı duymalıdır.
#AbartıEgsozYasaklansın
#AbartıEgsozİnsanlıkSucudur
Lütfen en azından bu taglarla paylaşım yaparak tepkimizi dile getirelim. Teşekkür ederim.
Abartı Egsoz İnsanlık Suçudur!
11
●427
- 11-06-2018, 22:41:10Üyeliği durdurulduEvinin perdelerini neden çekiyorsun evinde eşin ailen var değilmi...Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Film cam neden kullanıyorum kendi adıma söylüyorum eşim ve çocuğum arabada oluyor bundan sebep kullanıyorum devletimin izin verdiği derecede kullanıyorum.. Arabamın içi neden gözüksün neden arabamım içini görsünler neden trafikte durduğumda sağdan soldan arabamın içerisine baksınlar neden rahatsız olayim neden eşim ailem rahatsız olsun...
Led far yani zenon far neden kullanıyorum uzun yola çıktığımda daha rahat göre bilmek için bunların kötü olduğunu düşünmüyorum....
Müzik ve egzoz da hem fikirim - 11-06-2018, 23:04:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben gorduklerimi direk ihbar ediyorum.
- 12-06-2018, 00:14:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu tipleri dışarıda bolca görüyoruz ama sorsan kimse benim bu tip arkadaşım var demiyor. Yok mu bu tarz saçma şeylerle uğraşan arkadaşı olan, gidin derdini dinleyin şunların, saygıdan bahsedin, ilgi görmeye niye bu kadar aç olduklarını sorun, dışarıdan hoş görünmediğini de belirtin
- 12-06-2018, 01:07:00Egzoslarin insanlari zehirlemekten baska bir ise yaramadigini herkes bilmesine ragmen. Aracin gereksiniminden fazla egzosu kullanma askini ben anlamis degili.
Hava kirliligi ile birlikte ses kirliligine yol acan abarti egsozlarin yasaklanmasinda bende yanayim.