• 12-06-2018, 18:08:23
    #10
    Ne yazsam eksik kalır...
  • 12-06-2018, 18:30:45
    #11
    Aracımda elle tutulur ses sistemi de var, varex egzozumda var. Ama mahalle arasına girip kimsenin sinirini yıpramıyorum. Otobanda affetmem (Bass hariç)

    #AbartıEgsozKesinlikleYasaklanmasın
    #AbartıEgsozBirKeyiftir
  • 12-06-2018, 18:39:14
    #12
    spor aracımda abarth kullanıyorum performans ve yakıt tasarrufu sağlıyorum dahası rölanti homurtusu ile sokak arasında insanların yola dalıp aracımın önüne atlamasına engel oluyor kaza riskimi azaltıyor. memnunum.