Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Sevgili R10 üyeleri. Belki hepimiz bu dertten yakınıyoruz. Ama bu ruh hastası güruhun gün geçtikte sayısı artmaktadır. Abartı egzosu bir marifetmiş gibi taktırıp ortaklıkta terör estiren bu kişilere dur demek insanlık vazifesidir. Gecenin 2'sinde siz uyumak isterken bir ruh hastası evinizin önünde abartı egzosu patlatırken bir yandan da drift yaparak uykunuzun içine etmektedir. Bu ruh hastasına karşı çıktığınızda da size hakaret etmektedir. Ben R10 olarak sosyal medyada bir kampanya başlatalım diyorum ve bu abartı egzosu kullananlara karşı yapıtırımların artırılması gerektiğini düşünüyorum. Twitter, Facebook ve Instagram'da bu forumda TT yapabilecek ve aşağıdaki tagların üstte durmasını sağlayabilecek kişilerin bu konuya el atması ve bu insanlık suçuna karşı dik durmalarını istiyorum. Sokaklar, yollar yol geçen hanı değil. Hepimizin ortak alanıdır. Bu ortak alanlarda kimse kimsenin huzurunu, uykusunu (özellikle küçük çocukların bir gece uynamasına) mani olamaz! Herkes herkesin hakkına saygı duymalıdır.
#AbartıEgsozYasaklansın
#AbartıEgsozİnsanlıkSucudur
Lütfen en azından bu taglarla paylaşım yaparak tepkimizi dile getirelim. Teşekkür ederim.