r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz? - Sayfa 10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz?
88
●
2.516
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz?
İlk
5
6
7
8
9
10
13-06-2018, 18:39:46
#82
AhmetKofali
Reon diye telafuz ediyorum. Harfi İngilizce fakat sayıyı Türkçe okumaya gerek yok.
13-06-2018, 18:41:54
#83
YavuzTR
aron nedir ya yapmayın
13-06-2018, 19:14:42
#84
SARI
reon
13-06-2018, 19:22:37
#85
Askitom
Koskoca forumda RON diye bir benim galiba. 10 sayıyla on ulduğu için direkt ron diye okuyorum
13-06-2018, 19:26:53
#86
stranos
re on
13-06-2018, 20:06:53
#87
Webkurum
re on
13-06-2018, 20:07:44
#88
Seyum
reyon
13-06-2018, 20:12:51
#89
GoMaster
reyon
ciddi ciddi ben reon diyorum valla
İlk
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler