Konu
r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz?
13-06-2018, 18:39:46
#82
AhmetKofali
Reon diye telafuz ediyorum. Harfi İngilizce fakat sayıyı Türkçe okumaya gerek yok.