r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz? - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz?
88
●
2.516
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'u nasıl telaffuz ediyorsunuz?
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11-06-2018, 17:59:20
#64
Asgardia
Üyeliği durduruldu
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
Reon
şeklinde telaffuz ediyorum.
11-06-2018, 18:52:55
#65
Egenet
Şampiyonlar Ligi
11-06-2018, 20:16:07
#66
meowth
re-on candır açıkçası diğer okunuş şekillerinin kullanınların olacağını hiç aklıma gelmemişti.
11-06-2018, 20:56:36
#67
juverol
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reon
11-06-2018, 21:05:52
#68
baranuyukus
Üyeliği durduruldu
r-on direk ya
11-06-2018, 21:17:54
#69
Eagless
rı10 diye
11-06-2018, 21:31:56
#70
metinciris
sadece ben mi reğon diyorum 🤗
11-06-2018, 22:01:01
#71
AliYmn
aragon
11-06-2018, 23:49:08
#72
raskors
aron
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler