• 10-06-2018, 12:46:50
    #19
    2 saate bir 10 15 dk gözü kapatıp dinlendirme yapılabilir
  • 10-06-2018, 17:29:06
    #20
    Bir suredir gozlerim ciddi agriyordu. Doktora felanda gittim ancak bir sorun yok dediler. Gozlukcu arkadasim bende iyi bir urun var ondan ayarlayalim dedi. Uzun bir suredir kullaniyorum gozlerimde agri kalmadi. Iyi de paraydi meret.
  • 10-06-2018, 17:32:27
    #21
    Uzun süre isiga baktigimiz icin gözleriminizin hasar görmemesi IMKANSIZ.

    Bende hic olmayacak saniyordum ama 3 ay önce gözlüge gectim.

    Ekran kisik isikta ve yeterli uzakliktan bakilarak kullanilmali. 4-6 saatten fazla oturulmamali eger gözlerimizi yasli oldugumuzda da iyi kullanabilmek istiyorsak.
  • 11-06-2018, 01:08:34
    #22
    Başlığı yanlış okuduğumdan herhalde koruyamıyorum ben