Uzun süre isiga baktigimiz icin gözleriminizin hasar görmemesi IMKANSIZ.
Bende hic olmayacak saniyordum ama 3 ay önce gözlüge gectim.
Ekran kisik isikta ve yeterli uzakliktan bakilarak kullanilmali. 4-6 saatten fazla oturulmamali eger gözlerimizi yasli oldugumuzda da iyi kullanabilmek istiyorsak.