• 08-06-2018, 11:23:51
    #10
    bence 75 cm cok uzak ideali 2 karis

    bende 23inch monitor var eye care felan var 16 saat oturabiliyorum
  • 08-06-2018, 11:59:24
    #11
    Bilgisayar yaklaşık 6 yıl önce gözümü bozdu artık bakarken gözlük kullanıyorum, günde yaklaşık 9 saat başındayım 5 dakikada bir başka bir yöne bakmakta sürekli monitöre kitlenmemekte fayda var
  • 08-06-2018, 12:49:45
    #12
    @forgive; f.lux programının sürekli aynı tonda kullanmıyorum. Bir süre sonra göz farklı renk istiyor,bağışıklık kazanıyor gibi bir şey oluyor. Rengi hafif açıyorum daha sonra ve yavaş yavaş o normalde göz yoran renk artık yormamaya başlıyor. f.lux bir nevi alıştırıcı
    • forgive
    • agg1401
    forgive ve agg1401 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 08-06-2018, 13:45:42
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyuncu dediğin kesim tek amacı işsiz işsiz geceye kadar oyun oynamaktır, başka amacı yok hocam. Sağlığını önemseyin, bende akşama kadar bir şeyler yapıyorum ve gözlük olmasa gözlerim kıpkırmızı olur.
  • 08-06-2018, 13:52:51
    #14
    çare flux. fluxsuz ekran düşünemiyorum
  • 08-06-2018, 14:04:34
    #15
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çare flux. fluxsuz ekran düşünemiyorum
    cok sacma bir program ekrani sarartiyor hicbirsey gozukmuyor
  • 08-06-2018, 14:05:53
    #16
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok sacma bir program ekrani sarartiyor hicbirsey gozukmuyor
    ayarlardan kendi gözünüze göre ayarları.

    ayrıca benim gibi beyaz ışığa hassas gözlü olanlar ve auralı migren hastalığı olanlar için bulunmaz nimet.

    allah size dert vermesin anlarsınız programın güzelliğini
  • 08-06-2018, 14:07:32
    #17
    IMac veya Macbook geçişi yapın. Ekran ne kadar kaliteli olursa olsun, mac ekranı kadar kaliteli olmuyor. Benzeri sorun bende oluyordu air aldım canavar gibi.
  • 08-06-2018, 14:19:11
    #18
    hocam tüm gün bilgisayar başından kalkmıyorum oyun + kodlama yapıyorum aralıksız saat 16 da Kurtlar vadisi izlemek için birde iftara kalkıyorum onun harici full bilgisayar başındayım gözlerimde bir sorun yok merak edilenleri bana sorabilirsiniz