bence 75 cm cok uzak ideali 2 karis
bende 23inch monitor var eye care felan var 16 saat oturabiliyorum
Nedir Bu Gamer'ların Sırrı? R10+
32
●1.417
- 08-06-2018, 11:59:24Bilgisayar yaklaşık 6 yıl önce gözümü bozdu artık bakarken gözlük kullanıyorum, günde yaklaşık 9 saat başındayım 5 dakikada bir başka bir yöne bakmakta sürekli monitöre kitlenmemekte fayda var
- 08-06-2018, 12:49:45@forgive; f.lux programının sürekli aynı tonda kullanmıyorum. Bir süre sonra göz farklı renk istiyor,bağışıklık kazanıyor gibi bir şey oluyor. Rengi hafif açıyorum daha sonra ve yavaş yavaş o normalde göz yoran renk artık yormamaya başlıyor. f.lux bir nevi alıştırıcı
- 08-06-2018, 14:04:34cok sacma bir program ekrani sarartiyor hicbirsey gozukmuyortristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 14:05:53ayarlardan kendi gözünüze göre ayarları.theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca benim gibi beyaz ışığa hassas gözlü olanlar ve auralı migren hastalığı olanlar için bulunmaz nimet.
allah size dert vermesin anlarsınız programın güzelliğini
- 08-06-2018, 14:07:32IMac veya Macbook geçişi yapın. Ekran ne kadar kaliteli olursa olsun, mac ekranı kadar kaliteli olmuyor. Benzeri sorun bende oluyordu air aldım canavar gibi.