@forgive; f.lux programının sürekli aynı tonda kullanmıyorum. Bir süre sonra göz farklı renk istiyor,bağışıklık kazanıyor gibi bir şey oluyor. Rengi hafif açıyorum daha sonra ve yavaş yavaş o normalde göz yoran renk artık yormamaya başlıyor. f.lux bir nevi alıştırıcı