ysf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankaralılar Bu Şehit Çocugunu Sevindirsin
14
●812
- 09-06-2018, 02:04:59R10 adına ortaklaşa hediye alalım (İstanbuldayım ) TahsinÇetinkaya hocam en çok istedigi birşey varsa ögrenip alalım ön ayak olun sizde
- 09-06-2018, 03:49:43Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleForum olarak bir 5 TL toplayıp bu kardeşimize güzel bir hediye alalım @Erhan; hocam da fırsat bulup o hediyeyi o arkadaşa ulaştırsın... Böylece karınca kararınca arkadaşımızın da dediği gibi güzel bir organizasyon yapmış oluruz.. Ücretleri de forumdan bir yetkili toplar... Böylelikle forumda yardımlaşma dostluk ve emanete sahip çıkma duyguları gelişirFoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2018, 04:23:30Tahsin hocam bunu duyurduğunuz için teşekkür ederim öncelikle ALLAH kalbinize göre versin.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda ikamet etmekteyim fakat eğer hediye konusu organize edilecekse PM göndermeyi unutmayın lütfen kardeşimizin yüzünü biraz olsun güldürmek boynumuzun borcu.
Hayırlı geceler. - 09-06-2018, 13:09:31ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyefy00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleutku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleErhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar, şehidimizin hanımı ile iletişime geçtim. Kendilerinin maddi bir isteklerinin olmadıgını ve manevi olarak yanında olabileceğimizi belirttiler...scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle








