• 09-06-2018, 01:59:10
    #10
    Davay davay 🌹
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben katılacağım katılacaklar bana ulaşırsa R10 olarak beraber bir etkinlik düzenleyebiliriz.
    Aynı gün samimi arkadaşımın düğünü var, fırsat bulabilirsem inşallah katılabilirim.
  • 09-06-2018, 02:04:59
    #11
    R10 adına ortaklaşa hediye alalım (İstanbuldayım ) TahsinÇetinkaya hocam en çok istedigi birşey varsa ögrenip alalım ön ayak olun sizde
  • 09-06-2018, 03:49:43
    #12
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı gün samimi arkadaşımın düğünü var, fırsat bulabilirsem inşallah katılabilirim.
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 adına ortaklaşa hediye alalım (İstanbuldayım ) TahsinÇetinkaya hocam en çok istedigi birşey varsa ögrenip alalım ön ayak olun sizde
    Forum olarak bir 5 TL toplayıp bu kardeşimize güzel bir hediye alalım @Erhan; hocam da fırsat bulup o hediyeyi o arkadaşa ulaştırsın... Böylece karınca kararınca arkadaşımızın da dediği gibi güzel bir organizasyon yapmış oluruz.. Ücretleri de forumdan bir yetkili toplar... Böylelikle forumda yardımlaşma dostluk ve emanete sahip çıkma duyguları gelişir
  • 09-06-2018, 04:23:30
    #13
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum olarak bir 5 TL toplayıp bu kardeşimize güzel bir hediye alalım @Erhan; hocam da fırsat bulup o hediyeyi o arkadaşa ulaştırsın... Böylece karınca kararınca arkadaşımızın da dediği gibi güzel bir organizasyon yapmış oluruz.. Ücretleri de forumdan bir yetkili toplar... Böylelikle forumda yardımlaşma dostluk ve emanete sahip çıkma duyguları gelişir
    Tahsin hocam bunu duyurduğunuz için teşekkür ederim öncelikle ALLAH kalbinize göre versin.
    İstanbulda ikamet etmekteyim fakat eğer hediye konusu organize edilecekse PM göndermeyi unutmayın lütfen kardeşimizin yüzünü biraz olsun güldürmek boynumuzun borcu.

    Hayırlı geceler.
  • 09-06-2018, 04:29:42
    #14
    Giden arkadaşlar ufakta olsa hediyelerinide takdim etsin. Çocuğumuzun ailesine maddi destek olarakta iyi olur. Hatta bunun için bir miktar toplanacaksa da lütfen ilk sıraya beni yazın.
  • 09-06-2018, 13:09:31
    #15
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben katılacağım katılacaklar bana ulaşırsa R10 olarak beraber bir etkinlik düzenleyebiliriz.
    yefy00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda böyle düşünceli insanların olduğunu görmek ne güzel. Ankara'da olsaydım muhakkak giderdim, Ankara'da olan dostlar nerdesiniz ?
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaradayım gidiyorum.
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi veya pazar olsa istanbul dan gidelim derdim. Her platformdaki Ankara'lılar böyle duyuru yapar ve katılır inşAllah. Farklı platformda olanlar da bu konuyu oralara açsınlar. Konuyu güncel tutun, tarihe biraz var, tarihi kaçırmasın kimse.
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Istanbul’dan gideceğim
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gidemem(istanbulda yaşıyorum) lakin yukarı taşıyalım konuyu görüp giden olur
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı gün samimi arkadaşımın düğünü var, fırsat bulabilirsem inşallah katılabilirim.
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 adına ortaklaşa hediye alalım (İstanbuldayım ) TahsinÇetinkaya hocam en çok istedigi birşey varsa ögrenip alalım ön ayak olun sizde
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin hocam bunu duyurduğunuz için teşekkür ederim öncelikle ALLAH kalbinize göre versin.
    İstanbulda ikamet etmekteyim fakat eğer hediye konusu organize edilecekse PM göndermeyi unutmayın lütfen kardeşimizin yüzünü biraz olsun güldürmek boynumuzun borcu.

    Hayırlı geceler.
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden arkadaşlar ufakta olsa hediyelerinide takdim etsin. Çocuğumuzun ailesine maddi destek olarakta iyi olur. Hatta bunun için bir miktar toplanacaksa da lütfen ilk sıraya beni yazın.
    Arkadaşlar, şehidimizin hanımı ile iletişime geçtim. Kendilerinin maddi bir isteklerinin olmadıgını ve manevi olarak yanında olabileceğimizi belirttiler...