TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum olarak bir 5 TL toplayıp bu kardeşimize güzel bir hediye alalım @Erhan; hocam da fırsat bulup o hediyeyi o arkadaşa ulaştırsın... Böylece karınca kararınca arkadaşımızın da dediği gibi güzel bir organizasyon yapmış oluruz.. Ücretleri de forumdan bir yetkili toplar... Böylelikle forumda yardımlaşma dostluk ve emanete sahip çıkma duyguları gelişir
Tahsin hocam bunu duyurduğunuz için teşekkür ederim öncelikle ALLAH kalbinize göre versin.
İstanbulda ikamet etmekteyim fakat eğer hediye konusu organize edilecekse PM göndermeyi unutmayın lütfen kardeşimizin yüzünü biraz olsun güldürmek boynumuzun borcu.

Hayırlı geceler.