• 29-05-2018, 16:46:09
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Meriç Taşan'ın sünnet töreni için sosyal medyada kampanyalar başlatıldı. Davetiyeleri paylaşan kullanıcılar, Şehit Taşan'ın biricik oğlunu yalnız bırakmamak için çağrıda bulundu.
    "2015 Yılında Dağlıca'da Şehit olan Astsubay Okan Taşan'ın Yavrusunun 22 Haziran Cuma günü Sünneti Vardır. Tüm Halkımız Davetlidir. Şehidimizin Emanetinin Yanında olalım." mesajları paylaşıldı.


    Ankarada Olsaydım Kesin Giderdim Belki aranızdan gidecek olanlarda vardır...Emanetimize sahip çıkalım.
    Haber Linki: http://www.ensonhaber.com/daglica-se...et-toreni.html


    Arkadaşlar, şehidimizin hanımı ile iletişime geçtim. Kendilerinin maddi bir isteklerinin olmadıgını ve manevi olarak yanında olabileceğimizi belirttiler...






  • 29-05-2018, 17:00:00
    #2
    Şahsen ben katılacağım katılacaklar bana ulaşırsa R10 olarak beraber bir etkinlik düzenleyebiliriz.
  • 29-05-2018, 17:00:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    forumda böyle düşünceli insanların olduğunu görmek ne güzel. Ankara'da olsaydım muhakkak giderdim, Ankara'da olan dostlar nerdesiniz ?
  • 29-05-2018, 17:23:40
    #4
    Ankaradayım gidiyorum.
  • 29-05-2018, 17:26:40
    #5
    Cumartesi veya pazar olsa istanbul dan gidelim derdim. Her platformdaki Ankara'lılar böyle duyuru yapar ve katılır inşAllah. Farklı platformda olanlar da bu konuyu oralara açsınlar. Konuyu güncel tutun, tarihe biraz var, tarihi kaçırmasın kimse.
  • 29-05-2018, 18:12:31
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Sünnetinde bulunmak ve sahip çıkmak çok önemli. Vefa gösteren herkese yürekten teşekkür ederim
  • 09-06-2018, 00:05:17
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hatırlatma geçeyim Ankaralı dostlara Saygılar
  • 09-06-2018, 01:41:15
    #8
    Ben Istanbul’dan gideceğim
  • 09-06-2018, 01:49:06
    #9
    Ben gidemem(istanbulda yaşıyorum) lakin yukarı taşıyalım konuyu görüp giden olur