• 29-05-2018, 17:59:24
    #37
    tip hukuk ogretmenlik degilse artık okumak bos is. okumak icin uniye gitmeyede gerek yok amac bilgi ise istedigini okursun. bana hayat tecrubesinden baska hicbisey katmadi.
  • 29-05-2018, 18:01:50
    #38
    arkadaşlık
  • 29-05-2018, 18:25:47
    #39
    Üyeliği durduruldu
    serserilik itlik ve birkaç tecrübe dışından ilkokul hiçbirşey katmadı gerisi malum zaten pas verirlerse gol attıkk..
  • 29-05-2018, 18:38:28
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Okulların ne kadar boş kurumlar olduğunu kantıladılar sadece ama hala devam ediyoruz.
  • 29-05-2018, 21:36:39
    #41
    Öğrenmeyi öğretti.
  • 29-05-2018, 22:06:19
    #42
    Başlığı takip ederken bile okuyanlar ile okumayanları ayırt etmemi sağladı. Cevap çok basit: Farkındalık
    (Her şeyin para olmadığınız anladığınız zaman geç olmaz umarım.)
    Daha ötesi kimlerle muhattap olursam vaktimi boşa harcayacağımı gösterdi.
    Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla karakter analizinizi yaparak ona göre iletişim kurabilirim. Üzülerek söylüyorum ki çoğunuzla gerçek hayatta arkadaşlık yapmazdım. Okul tam olarak bunu sağlıyor.
    Bir suç varsa bile çoğu zaman suçlu biziz. Hatalarını kabullenmeyip ilk fırsatta suçu başkalarına atanlardan olmamalıyız.
    digiklan isimli üyenin yazdığı mesajı kopyalayıp masaüstüne yapıştırmalı.
  • 29-05-2018, 22:40:20
    #43
    Hiçbirşey öğrenmedim diyen insan kendisini geliştirememiştir. Eğitim sisteminin hali ortada ona diyecek lafım yok ama sonuçta kafanız kova değil birileri gelip içini doldursun...
  • 29-05-2018, 22:59:54
    #44
    geçmiş yıllarda düşüncem daha farklıydı ama şuanda şu şekilde ;

    siz hangi okuldan mezun oldunuz da size katkısı olmadı? istediğiniz bir bölümden kaliteli bir üniversiteden mezun oldunuz da size katkısı olmadı mı ,açık konuşmak gerekise 2 yılık ,4 yıllık üniversite okumak değil mesele. kaliteli bir yerde bitirmek ,emin olun hocalarınızdan tutun arkadaş çevrenize kadar herşey farklı oluyor.
  • 30-05-2018, 03:04:17
    #45
    Üniversite Dekanımızın biz öğrenciler için söylediği bir söz: Sizler buğday tanelerisiniz üniversite değirmen ve mezun olana kadar öğütleceksiniz.


    Eğitim kurumları'nın kişiye katısını kurumun kalitesine göre değişir. Tabi buğdayda kaliteli olmalı