Okuduğunuz Okullar Size Neler Kattı?
55
●2.173
- 29-05-2018, 22:06:19Başlığı takip ederken bile okuyanlar ile okumayanları ayırt etmemi sağladı. Cevap çok basit: Farkındalık
(Her şeyin para olmadığınız anladığınız zaman geç olmaz umarım.)
Daha ötesi kimlerle muhattap olursam vaktimi boşa harcayacağımı gösterdi.
Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla karakter analizinizi yaparak ona göre iletişim kurabilirim. Üzülerek söylüyorum ki çoğunuzla gerçek hayatta arkadaşlık yapmazdım. Okul tam olarak bunu sağlıyor.
Bir suç varsa bile çoğu zaman suçlu biziz. Hatalarını kabullenmeyip ilk fırsatta suçu başkalarına atanlardan olmamalıyız.
digiklan isimli üyenin yazdığı mesajı kopyalayıp masaüstüne yapıştırmalı.

- 29-05-2018, 22:59:54geçmiş yıllarda düşüncem daha farklıydı ama şuanda şu şekilde ;
siz hangi okuldan mezun oldunuz da size katkısı olmadı? istediğiniz bir bölümden kaliteli bir üniversiteden mezun oldunuz da size katkısı olmadı mı ,açık konuşmak gerekise 2 yılık ,4 yıllık üniversite okumak değil mesele. kaliteli bir yerde bitirmek ,emin olun hocalarınızdan tutun arkadaş çevrenize kadar herşey farklı oluyor.
