geçmiş yıllarda düşüncem daha farklıydı ama şuanda şu şekilde ;

siz hangi okuldan mezun oldunuz da size katkısı olmadı? istediğiniz bir bölümden kaliteli bir üniversiteden mezun oldunuz da size katkısı olmadı mı ,açık konuşmak gerekise 2 yılık ,4 yıllık üniversite okumak değil mesele. kaliteli bir yerde bitirmek ,emin olun hocalarınızdan tutun arkadaş çevrenize kadar herşey farklı oluyor.