Trafik sigortası fotokopi yeterli mi ?
6
●221
- 26-05-2018, 16:45:53Mail ile iletiliyorlar, ancak ruhsatta vs. taşıma zorunluluğunuz yok zaten otomatik olarak sistemlerde çıkmakta.
- 26-05-2018, 16:46:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben kaza yaptım o bile yoktu sigortacıdan whatsapp dan istedim ona göre kaza tutanağı düzenedik yetti. PDF i kağıda dök arabada bulunsun yeter.fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2018, 16:49:17nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürlerOzanFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2018, 16:51:24İlk sigortada eve yolladılar, sonrakileri artık pdf yolluyor, çıktı alıp arabada bulundurmak iyidir.
(Kaza tutanağı lazım olabilir.) Sigorta zaten sorgulamada çıkar. - 26-05-2018, 16:52:50Kaza tutanağında sigorta yapılan belgeye ihtiyaç duyulmuyor. Daha yeni trafik kazası geçirdiğimden dolayı biliyorum zaten trafik polislerinin sisteminde gerekli bilgi yer almaktadır. Fakat yanlış olabiliriz yinede sormak gerekir.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2018, 16:56:36nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama kaza tutanağı lazım oluyor.. Bana poliçe ile birçok kaza tutnağı da yollamışlardı.
Ama 1 kağıt olacağına 2 olsun bence. Ne olur ne olmaz, çekici yardımı şu bu elde belge ve aranacak numara için olması daha iyidir.
Ama kaza tutanağı lazım oluyor.. Bana poliçe ile birçok kaza tutnağı da yollamışlardı.