• 26-05-2018, 16:44:14
    #1
    www.quicksigorta.com sitesinden zorunlu trafik sigortamı yaptım PDF dosyası olarak Poliçemi verdi bunun fotokopisi yetiyor mu? yoksa evimemi göndericekler.
  • 26-05-2018, 16:45:53
    #2
    Mail ile iletiliyorlar, ancak ruhsatta vs. taşıma zorunluluğunuz yok zaten otomatik olarak sistemlerde çıkmakta.
  • 26-05-2018, 16:46:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.quicksigorta.com sitesinden zorunlu trafik sigortamı yaptım PDF dosyası olarak Poliçemi verdi bunun fotokopisi yetiyor mu? yoksa evimemi göndericekler.
    Ben kaza yaptım o bile yoktu sigortacıdan whatsapp dan istedim ona göre kaza tutanağı düzenedik yetti. PDF i kağıda dök arabada bulunsun yeter.
  • 26-05-2018, 16:49:17
    #4
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail ile iletiliyorlar, ancak ruhsatta vs. taşıma zorunluluğunuz yok zaten otomatik olarak sistemlerde çıkmakta.
    OzanFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kaza yaptım o bile yoktu sigortacıdan whatsapp dan istedim ona göre kaza tutanağı düzenedik yetti. PDF i kağıda dök arabada bulunsun yeter.
    Teşekkürler
  • 26-05-2018, 16:51:24
    #5
    İlk sigortada eve yolladılar, sonrakileri artık pdf yolluyor, çıktı alıp arabada bulundurmak iyidir.
    (Kaza tutanağı lazım olabilir.) Sigorta zaten sorgulamada çıkar.
  • 26-05-2018, 16:52:50
    #6
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk sigortada eve yolladılar, sonrakileri artık pdf yolluyor, çıktı alıp arabada bulundurmak iyidir.
    (Kaza tutanağı lazım olabilir.) Sigorta zaten sorgulamada çıkar.
    Kaza tutanağında sigorta yapılan belgeye ihtiyaç duyulmuyor. Daha yeni trafik kazası geçirdiğimden dolayı biliyorum zaten trafik polislerinin sisteminde gerekli bilgi yer almaktadır. Fakat yanlış olabiliriz yinede sormak gerekir.
  • 26-05-2018, 16:56:36
    #7
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza tutanağında sigorta yapılan belgeye ihtiyaç duyulmuyor. Daha yeni trafik kazası geçirdiğimden dolayı biliyorum zaten trafik polislerinin sisteminde gerekli bilgi yer almaktadır. Fakat yanlış olabiliriz yinede sormak gerekir.
    Ama kaza tutanağı lazım oluyor.. Bana poliçe ile birçok kaza tutnağı da yollamışlardı.
    Ama 1 kağıt olacağına 2 olsun bence. Ne olur ne olmaz, çekici yardımı şu bu elde belge ve aranacak numara için olması daha iyidir.