nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaza tutanağında sigorta yapılan belgeye ihtiyaç duyulmuyor. Daha yeni trafik kazası geçirdiğimden dolayı biliyorum zaten trafik polislerinin sisteminde gerekli bilgi yer almaktadır. Fakat yanlış olabiliriz yinede sormak gerekir.
Ama kaza tutanağı lazım oluyor.. Bana poliçe ile birçok kaza tutnağı da yollamışlardı.
Ama 1 kağıt olacağına 2 olsun bence. Ne olur ne olmaz, çekici yardımı şu bu elde belge ve aranacak numara için olması daha iyidir.